Så stolt över dig...

Fanns en tid då jag misströstade angående dig...
Undrade hur detta skulle sluta? Du var allmänt stökig och inte så
ansvarsfull som jag hade önskat. Men över en sommar skedde
ett mirakel. Du förvandlades från strulig tonåring till en mogen,
ansvarsfull ung kvinna. Om du bara visste hur det glädjer mig!
Dina odds att lyckas har drastiskt förändrats! Du har nu alla
möjligheter i världen, att bli vad du vill! Idag är du målinriktad,
tar ditt ansvar över situationen och gör det som krävs. Jag är
mäkta stolt över dig! Du har förstått nu att din framgång, ligger
i dina egna händer. Du har mognat otroligt mycket på så kort tid
och jag vill ge dig en stor eloge för detta! Skola, utbildning och betyg
har blivit betydelsefullt för dig, du förstår nu hur viktigt det är...
Heder åt dig kära dotter, du är ett föredöme i dessa dagar och en
mors stolthet!
                                                                     /Kerstin

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Hihi, jag kan tänka mig att du skriver om mig? Det känns som det är jag iaf! Och allt är tack vera dig, det är du som fått mig att mogna och inse allt detta. Utan dig hade jag inte kommit någon vart. Tack mamma. Älskar diiig

2007-09-16 @ 13:46:58
URL: http://Saamuuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0