Försöker igen...

Snacka om hur irriterande det är när man fått ihop ett
inlägg som kändes meningsfullt, och vips så var det borta
och försvann , Gud vet vart? Skulle precis publicera det, då
kom en annan konstig ruta upp istället, och när jag väl fixat till det hela,
då var min text borta med vinden! Teknikens under eller vad? Önskar att jag
vore ett tekniskt geni vid såna tillfällen... Min gamla datalärare Mattias
skulle gråta blod om han visste hur kass jag fortfarande är vid tangentbordet.
Teknik och jag går inte hand i hand tyvärr!
Idag skrev jag om egotrippade vänner, eller andra närstående i ens liv...
Minns inte längre ordagrannt den texten, omfattande var den i alla fall. Jag hade en
episod igår med en fullblodsegoist, som tror att hela universum kretsar kring hennes
person och behov. Alla ska dirigeras och agera nickedockor, annars minsann får hon
ett utbrott. Funkar inte den metoden körs ett varv manipulation, går alltid att använda otrevlighet
som grädde på moset. Känns detta igen eller? Undrar om inte vi alla har någon egotrippad varelse
i vårt liv? De har en förmåga att hänga sig kvar också tyvärr, som en blodigel suger sig fast och
bara vägrar släppa taget. Fy fasiken. vi borde deportera dem till Sibirien eller nå`t....

          /Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0