En överraskningarnas dag...

Fyllde år igår. Kalaset blir på lördag, med god mat, tårta och trevlig samvaro...
Trodde gårdagen skulle passera obemärkt, men där hade jag fel!
Mina döttrar hade konspirerat sig emellan och gjort upp planer
som jag inte hade en aning om! Döm om min förvåning när jag får se mig själv
i tidningen, gratulerad med en hälsning från dem! Min yngsta t om sjöng för mig
kl 06.20 på morgonkvisten, måste säga det var strongt gjort den tiden på dygnet!
Mellandottern tog ledigt från sina åtaganden och smög in här fullastad med påsar
medan jag satt i telefonen med den äldsta i skaran...Det blev uppvaktning som hette
duga med både räkmackor, tårta och presenter. Ja, den här födelsedagen ska jag nog
sent glömma...Det var riktigt roligt att fylla år inte bara ett år till som passerat...Hade inte
förväntat mig någonting alls och denna överraskning kändes härlig, värmde gott
i hjärtat! Heder åt mina barn som gör livet så mycket roligare! Tusen tack för gratulationerna
jag fick, sparar dem i min inre skattkista för att ta fram och njuta av även i framtiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0