Lite trist och tjatigt...

Har tröttnat rejält på mode, inredning, senaste prylarna...Behöver få något med substans att läsa om! Något intressant eller ovanligt, något spännande eller uppsee'ndeväckande...Reportage och bloggar känns som upprepningar och faller platt när det enda som avhandlas är kläder, skor, make up, inredning, träning osv osv. Kände precis när jag läste ett antal bloggar att de liknar varandra ganska mycket och säger i princip samma sak. Det är lite trist tycker jag! Säkert sticker jag ut hakan här nu och åker på en stjärnsmäll, men jag måste få ha en åsikt om detta utan att någon tar illa vid sig! Jag eftersöker en blogg som tar upp ämnen som berör, som ger en upplevelse på ett annat plan än det uppe vid ytan, säkert finns de utan att jag lyckats få tag i någon. Alla ämnen behövs så klart, vi är ju alla olika och våra intressen så skiftande, tyckte bara att modebloggarna blivit så otroligt många på kort tid. Vore tacksam att få tips på någon blogg som kan passa min smak, hör gärna av er!

Kommentarer
Postat av: Kolan

Tja, det känns väl fel att tipsa om ens egna blogg vilket är den klara motsatsen till modeblogg, men annars är sanningen.webblogg.se en bra blogg, enligt mig.

2007-12-27 @ 19:40:13
URL: http://kolatlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0