Läst mer bloggar...

Det var upplyftande att jag fick tips om bloggar som avhandlar lite mer om självaste livet och personliga funderingar! Verkligen uppskattat och välkommet måste jag säga! Hade snudd på gett upp hoppet, eftersom jag kollat ett antal nu och inte haft någon framgång precis. Blev lite skraj här mot slutet och kände att det kanske är jag som är ute och cyklar? Bloggare kanske inte är intresserade av lite mer seriösa inlägg utan vill surfa uppe på ytan bara? Tusen tack för tipset, det gjorde mig glad! Jag intresserar mig för andra människor och deras liv, tankar och funderingar, det var min största anledning att skaffa en blogg överhuvudtaget! Trodde nog i min enfald att jag skulle hitta många fler som jag, kanske t om få igång en dialog om något specifikt ämne som berört någon därute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0