Granen står grön och grann...

i väntan på att bli iklädd sina vackra julprydnader. En stor eloge till mina älskade döttrar som räddade min julstämning detta år genom att köpa gran och BÄRA den hem! Det värmde mitt hjärta och rörde mig djupt att de gjorde en sådan sak för mig... Tiden är en bristvara för tillfället, så mycket som ska fixas och ordnas innan julafton är här! Som tur är kan man njuta av vissa sysslor samtidigt som de utförs. Att handla all jul och nyårsmat igår var inte precis njutningsfullt, men är helt underbart att ha det gjort! Julpyntet är roligast att ta itu med, att dekorera hemmet med fina julsaker och skapa en stämningsfull jul, det känns underbart! Bäst är när allting är färdigt att beskådas, bara få sitta i soffan och titta på allt det vackra...I den stunden infinner sig äkta julefrid för min del...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0