Änglar

Jag är barnsligt förtjust i änglar och har en liten samling av dem utspridda i varje rum. Min lycka var total när jag kom över en riktig dyrgrip häromdagen! En liten vacker kerub som sitter i en glaskupa, när man rör den lite så regnar det
guldglitter över den lilla figuren. Den är otroligt fin, gjord i antikt gammeldags stuk och är helt perfekt i mina ögon. Jag
glädjer mig otroligt över såna små saker och det gör mitt liv rikare! Det behövs inga stora åthävor egentligen, i det lilla
kan man finna riktiga "rikedomar" och få glädjen att stå högt i tak... Första advent imorgon, tända ljus, äta pepparkakor
umgås och ha trevligt med familjen. Det är julglädje för mig! Huset är nu pyntat och dekorerat med doftande hyacinter
i sina julkrukor, adventsstakar och julstjärna lyser upp fönstren, det ger en känsla av frid på något sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0