Konstig blogg!

Måste bara säga att bloggen varit skum de senaste dagarna! De senaste tre dagarna har det hänt vid ett flertal tillfällen att jag inte kunnat logga in alls! När jag svarat på något inlägg har det blivit i 2 exemplar vissa gånger. Vad är det som pågår med bloggen? Har någon annan haft de här problemen också? Tänkte att inloggningen inte fungerat för så många redan är inne, eller vad? Jag som inte är tekniskt begåvad heller,fattar ingenting när saker och ting händer med datorn. Teknikens under, är inte min grej precis, får vara glad att jag har en del baskunskaper och då pratar vi logga in och ut i princip,hahaha...

Kommentarer
Postat av: Inger

Ja, men visst måste man få ha sina dåliga dagar, som du beskrev i ditt tidigare inlägg.. Det är ju då det blir så härligt sedan, när man kommer igen en annan dag..

Just nu tycker jag att bloggen har fungerat bra.. det var värre efter julen.. Då var det ju Telia som höll på och strulade..
Men det kanske inte är någon idé att uttala sig, för då brakar hela härligheten ihop. Och det skulle ju vara synd..
Jag är inte heller något teknikfantast.. Nöjer mig med det lilla..
Gillar trevliga och fina inlägg som berör mig..
Gillar dina teman..
Ha en fin dag!
Kram

2008-01-31 @ 12:04:42
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Tack för kommentaren i min blogg om min kisse, och ja, de är så speciella djur, och man saknar dem mycket när de lämnar oss.

Ja, jag har också märkt att bloggen börjat krångla igen.
Igår var det väldigt segt, och det gick bl.a. inte att kommentera.
Hoppas problemet löser sig snart och bloggen funkar som den ska.
Önskar dig en bra dag.

2008-01-31 @ 13:22:13
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Kats

Fniss fniss... jag är lika begåvad med datorn och det tekniska:-)) jag brukar få "skrika" på ANNA ( min dotter;-))
Sånt här... det SKA bara fungera fniss...
Tack för en fin underhålling, jag har läst din blogg... tänkvärt ....må gott

2008-01-31 @ 13:47:36
URL: http://kats.blogg.se
Postat av: hjördis

Hej min vän, ja ibland så önskar man att man kunde trycka på en knapp så att dåliga dagar bara gick upp i rök, men som sagt det kanske är bra med någon dålig dag ibland då uppskattar man desto bättre de dagar då allt flyter på utan hinder.........

Sen jag gick över till den här bloggen så har det inta strulat något, jag bytte ju blogg p g a att Passagens blogg bara började krångla och var allmänt seg.

Nu ska jag ta fram ett mms från dotra det är väl någon härlig bild från Madeira där solen skiner och det är
+18 i skuggan......

Ha det gott, massor med varma kramar // Hjördis

2008-01-31 @ 14:56:42
URL: http://fridhemsgangets.blogg.se
Postat av: britten

hej igen !

ja det strular lite med blogg.se
Men jag har ingen lust att byta till nåt annat för det är en ganska bra bloggupplägg i övrigt.

som jag sa förut trevligt att läsa här..önskar dig en bra kväll

2008-01-31 @ 15:28:27
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Cissi

Ja blogg.se strular ofta.. Funderar ibland på varför jag blir så upprörd när det inte fungerar. Men jag har väl inget annat liv... :o))

2008-01-31 @ 20:45:41
URL: http://cissilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0