En överraskning...

fick jag redan kl 10 imorse...Inget dåligt sätt att börja dagen på, eller hur?
En vän till familjen ringde och bjöd mig på ett föredrag av min favorit Khemiri.
Så glad jag blev! Älskar verkligen att gå på föreläsningar i ämnen som intresserar mig...
Det är verkligen upplyftande, och ger inspiration!
Tyvärr har Borås varit dåliga på att få hit spännande och intressanta personligheter, sista tiden. Pulsen såg
jag inbjöd till en hel del matnyttiga ämnen, men priset låg långt över min budget,
så synd verkligen!
De arrangörer som vinnlade sig om att erbjuda föredragshållare i min smak, till ett rimligt pris också,
verkar ha lagt ner den biten fullständigt tyvärr.
Ja, ja mycket vatten rinner ständigt under broarna,
saker och ting förändras med tidens gång, det är ju livets mekanism kan man säga.
Hur eller hur, ser verkligen fram emot detta evenemang som jag fick inbjudan
till denna morgon! Tack Peter, snällt av dig att ha mig i åtanke!
/Kerstin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0