Fortfarande på laddning...

Även denna söndag används till att hämta ny kraft...
Batterierna behöver laddas rejält! Är underbart skönt att såsa omkring i ultrapid!
Mitt sätt att inhämta energi är att skapa med mina händer, vara kreativ.
Skogspromenader är också livgivande.  Tyvärr har jag en lat ådra när det gäller
att ta mig iväg ut. Stannar helst inne i stugvärmen, och pysslar lite i sakta mak.
Ja, knepen är många för att koppla av har jag förstått. En del går ett träningspass,
vissa hyr en film, andra äter ute i goda vänners lag, osv osv. Jag föredrar ensamhet,
total lugn och ro i tystnaden. Finns inget skönare, när veckan varit stressig, haft mycket att stå i,
då är det underbart att bara få dra sig tillbaka och leva i den stund som är... Bara få vara helt
enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0