Min älsklingshund

Grannens gigantiska Golden Retriver har fått en overall! Ja, jag skojar inte! Det såg verkligen roligt ut när han kom
lufsande med svansen högt i vädret och lyfte på tassarna osedvanligt högt - som en tennsoldat i hundskepnad
ungefär. Såg så märkvärdig och kaxig ut i denna utstyrsel, ungefär som han ville visa upp sig och var mäkta glad
över sin nya look...Jag pratar alltså om en heltäckande beklädnad här - från halsen ända ner till tassarna! Det var
nog det gulligaste jag sett på länge faktiskt! Eftersom han är superstor, större än denna ras brukar vara, såg det
extra roligt ut...De pyttesmå hundar många bär omkring är ju ofta ekiperade, men det är en annan sak, de är som
små prydnadssaker i famnen... Den här hade säkert sin overall i xx-large. Hur eller hur så var det en syn som hette
duga, han är ju så illsöt att man smälter som smör i solsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0