En ny hobby

Efter att ha tänkt tanken väldigt länge kom jag nu till skott och agerade på den! Jag har införskaffat mig ett hobbypaket med scrappbook-material och tillhörande album. Det kommer att bli en trevlig inramning till mina älsklingsfoton! Förut var fotografering ett av mina stora intressen, tyvärr har det fått falla bort lite pga många andra intressanta projekt som jag ägnat mig åt istället. Har en hel del fotografier liggande i mina gömmor som inte blivit av att köpa något album till, så nu ska de äntligen få en värdig plats att vara på...Jag älskar att få nya ide'er, utveckla dem vidare och sätta en högst personlig prägel på det hela i slutänden. Det är just vad jag ska göra med min scrapping under det nya året. Härligt! Vi börjar närma oss julen nu, tiden rusar iväg känns det som. Jag har inhandlat alla julklappar, redan slagit in dem i vackra papper med stora rosetter på och med en önskan att gåvan ska glädja den person som får den...Jag köper presenter med hjärtat och struntar i vad som är årets julklapp, och såna gåvor brukar bli helt rätt. Det finns en känsla bakom det hela, och jag tror att mottagaren känner av det, även om det är på ett subtilt plan. Hur som helst är det underbart att glädja nära och kära på olika vis, inte minst i vardagen utan någon som helst anledning, utan enbart för att den människan betyder så mycket och är älskad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0