Tankar...

Jag är en filosofisk typ...Tänker och känner rätt mycket, om allt
och ingenting...Låter tankarna vandra i sina egna banor ibland...
Häromdagen funderade jag på alla människor som passerat
revy i mitt liv. De var många! En del av dem gjorde ett starkt intryck,
jag minns vår samvaro som om det vore igår! Mycket vatten har
runnit under broarna sedan dess, det lovar jag...Undrar var de tog
vägen? Hur deras liv gestaltar sig idag?
Min barndomskompis och jag fick tillbaka vår kontakt, för ett antal
år sedan. Vi hörs av emellanåt, uppdaterar varandra lite smått...
Hon bor fortfarande kvar i samma stad och jag är ca 40 mil därifrån.
Drabbas av en vansinnig längtan efter kära östkusten och havet!
Längtan efter skärgården, dess kobbar och öar, svarta klippor i solnedgången...
Jag är lite malplacerad här i Borås måste jag erkänna. Hela mitt
väsen hör havet till! Jag har en dröm, att bosätta mig vid vattnet
på äldre dagar och få njuta av dess skönhet igen...
Oj, oj blev visst riktigt nostalgisk här...
                                       
                                                                                        / Kerstin

                                                                                                                   image3 
Vacker vattenbild som jag tycker så mycket om. Kära dotter har fotat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0