Va, blogglös kväll igen?!

Vad är det som händer med bloggen nu för tiden egentligen? I går kväll var det helt omöjligt att ta sig in ens på egna sidan - mycket mindre på någon annans! Har märkt att "min" bloggtid, ca 21.45, har blivit en ganska omöjlig tid, undrar varför? Igår hade jag med stor förväntan satt mig här för att läsa vad ni tycker om det jag skrev på bloggen. Såg även fram emot att ta en runda inne hos er och hälsa på....Icke sa nicke - inte en chans alltså! Detta har hänt förut på kvällen, men inte lika ofta som nu. Senare framåt kl 23-23.30 brukar det gå bättre, men det är ju inte alltid man kan sitta och vänta till dess...Igår var också en sån dag när tröttheten i kroppen var enorm, trots att sinnet var alert som vanligt...Kroppen och jag går inte hand i hand alla dagar tyvärr! Det kanske känns igen att man vill så mycket, har både ideer och lust och vill "köra järnet", men kroppen gnäller och gnyr, den vill bara inte mer just den dagen...Aningen frustrerande emellanåt faktiskt! Ja,ja man ska väl inte klaga, det är som det är, kunde ju varit värre....

Jag gillar ordspråk! De säger så mycket med få ord! Har ett här som jag tycker om:

Ett leende kostar mindre än elektriskt ljus och ändå lyser det upp mer i ett hem.

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Lilla mamma. Du och dina ordspråk, du är bara för söt :) Jadu, igår va inte den bästa dagen precis, även jag vart trött och hängig. Vi får hoppas på en bättre dag idag! Ses sen. Pusspuss, älskar dig!

2008-03-04 @ 11:16:59
Postat av: Inger

Ja vilket ordspråk, och så sant..
Visst blir man putt, när det inte går att komma ut på bloggarna, när man har tänkt sig det..
Men bättre sent än aldrig..
Javisst känns det så ibland vill huvudet mer än kroppen..Då gäller det att försöka lyssna till det.. Inte alltid så lätt, försöker lära mig det..
Åldern tar ut sin rätt ibland.

Vilken underbar tös du verkar ha.. Min dotter brukade just oxå, säga ungefär samma sak..
Men nu börjar hon bli likadan med ordspråk och dikter,,

Kommer ihåg häromdagen att någon av dina barn hade fått problem med sin bil.. Glömde eller tappade det i kommentaren,, Men hoppas att det löste sig till det bästa.. Tänk ,mammor oroar sig jämt, hur gamla barnen än blir.

Hoppas att du får en fin promenad i det fina vädret, jag väntar någon dag till inne..
Känner mig lite risig i kroppen,,
Men ska försöka gå till jobbet på torsdag. Har ingen natt denna vecka, som tur är...
Ibland tar man ut sig för mycket, då sätter det sig i kroppen..
Ta ett stort härligt andetag åt mig oxå när du går din prommis..
Stora kramen till dig du fina bloggvän./Inger

2008-03-04 @ 11:56:52
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Jag märkte också att bloggen strulade en del igår kväll, t.ex. att det inte gick att skicka kommentarer på inlägg.
Konstigt att det strular mest vid en viss tid på kvällen.
Jo, detta ordspråk stämmer så mycket, och ett enda leende kan också lysa upp en hel dag.
Kram

2008-03-04 @ 12:34:32
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag hade mer eller mindre alltid problem med min gamla blogg, det var därför jag skaffade en alldeles "egen" blogg. Nu har jag ju turen att min man förstår sig på sådant och vet hur man gör (själv hade jag inte grejat det) men nu är det i alla fall hur bra som helst. Jag kommer alltid in..;-)). Ha en fin kväll!!!

2008-03-04 @ 20:03:50
URL: http://www.alltiallon.se
Postat av: Inga M

Kan bara rekommendera att blogga mellan 4 och 6 på morgnarna, då är det inte trångt i bloggtrafiken!

:-))

2008-03-06 @ 05:38:05
Postat av: britten

bloggar frånbaksätet i bilen...snart iGävle...med blandade känslor jag lämnat norrland och mamma...ett väldigt tänkvärt ordspråk du bjuder oss..kram min vän

2008-03-26 @ 15:55:13
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Julia

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 18:54:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0