Inte mycket under stjärnorna...

Det händer inte speciellt mycket en dag som denna. Orken är inte på topp precis! Glad ändå att kunna vara på benen en stund här och där, kunna variera dagen lite grann. Varva böcker, TV och dator. I detta läget har man inte så stora pretantioner kan jag säga. Det är väl en himla tur att jag är relativt anpassningsbar, brukar inrätta mig efter den situation som råder för tillfället. Antagligen lär man sig med åldern och eventuell livserfarenhet, att det är inte mycket ide att vägra inrätta sig i rådande omständigheter. Det tar bara en massa energi helt i onödan, dessutom blir man bara sur och grinig i slutänden. Nej, lika bra att förlika sig med att livet lever sitt eget liv ibland, vad än som var planerat eller uttänkt...Nu blir ju min bok påbörjad i alla fall, fick den i julklapp och det har inte blivit av att läsa den förrän nu. Det var en sån bok som det tar lite tid att komma in i och tid är väl det enda jag har gott om för tillfället, så det passade perfekt faktiskt...Ska njuta av dagen så gott det går, som tur är känns den bättre än gårdagen! Kanske har superviruset förlorat lite av sin styrka och kapitulerar nu framöver,hahaha

Kommentarer
Postat av: britten

KOMMER IN OCH STÖR SÅ HÄR PÅ LÖRDAGSKVÄLLEN, BOKMAL
SOM JAG ÄR UNDRAR JAG VILKEN BOK DU SKA LÄSA..?
jAG KÄNER SÅ VÄL IGEN MIG I DET DU BESKRIVER OM DIG OCH LIVET..( LITE UPPGIVEN ? ) OCH DU HAR SÅ RÄTT

ha en trevlig kväll nu så gott det går..ska lägga mig i soffan med vovven nu en stund..kram

2008-02-09 @ 18:20:06
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: cilla

Hoppas du mår bättre idag, jobbigt när orken fullständigt försvinner, krya på dig
kram

2008-02-10 @ 11:44:37
Postat av: hjördis

Tittar in och lämnar en stor varm kram, hoppas att du känner dig bättre i dag // Hjördis

2008-02-10 @ 12:42:17
URL: http://fridhemsgangets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0