Jakt på presenter...

Inte helt lätt, må jag säga! Suttit hemma och tänkt ut vad jag ska köpa,
sen i affären upptäcker jag att grejen inte finns överhuvudtaget...
Eller att den inte motsvarar mina förväntningar! Dessutom var
jag inte på köphumör idag, så det gjorde ju inte saken lättare precis...
Att förära någon en gåva, kan vara riktigt knivigt. Snudd på överjävligt
vill jag påstå, vissa gånger! Man vill ju helst att mottagaren ska bli
överlycklig och tycka presenten var något de verkligen ville ha. Inte
nog med det, man vill också att personen ska känna tanken och
känslan bakom gåvan...Har sprungit benen av mig denna dag, in
och ut i diverse olika presentshoppar, lika tomhänt när jag går
därifrån som jag var när jag kom in!
Har väninnor som älskar att löpa benen av sig i affärer.
Ju fler desto bättre! Fattar inte vad det är för nöje alltså?
Kan bli vansinnig, när man är smakråd åt vissa - ingen
nämnd och ingen glömd... Varje hylla, varje galje ska strippas
på plagg och det ska provas igenom hela kollektioner...
Jag pallar inte sånt, tröttnar ganska omgående och vill
gå och fika istället! Det är mer min melodi, dricka kaffe
och umgås. Bra mycket roligare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0