Inga kommentarer...

denna dag, om förkylning! Varken i tal eller skrift, ej heller att leva i...Detta ämne är uttjatat för
för min del, blir kräkfärdig bara av att tänka på det...
Lördag då, jag roar mig med att ligga utslagen på soffan framför tv:n. Roligare kan man
ju faktiskt ha, men i detta läget finns inte mycket val,som ni säkert förstår...
Min dotter har lämnat och övergett sjuklägret och förpassat sig till trevligare
omgivningar! Jag förstår henne mer än väl och önskar henne en trevlig dag!
Jag bidar min tid, vet att min tur kommer snart, då livet leker igen!
Att vända negativt till positivt, är något jag tränat hårt på ganska länge nu...
Så: Istället för att gräma mig över spruckna planer och dötråkig tid, bestämde jag mig för att
se det hela som en välbehövlig paus i vardagen...Jag menar att hur ofta kan man ligga och
läsa bra böcker eller se på tv, dagarna i ände? Inte ens på semestern vill jag påstå! Även på
ledig tid har man ju saker att ta hand om, eller hur? Ja, inget ont utan att det för med sig något gott
i slutänden...

                                                                       /Kerstin

Kommentarer
Postat av: Jasmina

haha, va sööt du är mamma. Du kommer bli bättre snart, de lovar jag. Fast du ser ju på mig, ja e ju inte helt frisk än och imorgon har ja varit sjuk en hel vecka, så det tar sin tid, men ge inte upp! Älskar dig. Puss&Kram

2007-09-08 @ 19:07:10
URL: http://Saamuuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0