Finns inga ord...

att beskriva hur saknad känns! Det är bara så tungt i bröstet, och som ett tomt hål...
Det gör bokstavligt talat ont! Orden räcker inte till för känslan av saknad...
Saknaden av ditt hjärtliga skratt och galna kommentarer...
Din generositet som inte känner några gränser...
Omsorg om andra och hur de har det...
En vänskap med själsliga band...
Tokiga infall och upptåg av diverse slag...
Jag kan räkna upp många kvalite'er som är guld värt!
Såna här slags människor lämnar ett stort tomrum, när de försvinner!
Jag vet att du kommer tillbaka, men ingen vet riktigt när...
Till dess finns du i mitt hjärta och i mina tankar!

                                                                                    /Kerstin

Kommentarer
Postat av: mounira

jag saknar dig också.
och jag saknar mig.
men främst av allt saknar jag livet.
förmågan att skratta ett ärligt skratt
att somna och vakna lycklig.
en dag kanske jag kommer tillbaka.
hoppas bara den dagen kommer snart

2007-10-04 @ 15:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0