Åren går...

Känns som det var igår, du anlände till denna värld...
Nästa vecka har det passerat 23 år och det är ofattbart!
Vart försvann alla dessa år?
De kom och gick på ett ögonblick känns det som...
Sån liten tulta du var, så söt och gullig på alla sätt,
så charmerande och underbar redan som barn...
Alltid på språng, nyfiken på allt och alla. Skulle utforska
världen och ville vara med överallt.
Ja, det var tider det! Känns som en stor gåva att få
ha följt dig på vägens gång i både glädje och sorg...
Du ska veta att jag är stolt över dig och glad att just du
är min dotter! Just nu vet jag att ditt liv är tufft och svårt...
Jag finns alltid här för dig, det vet du!
Vi har redan klarat av diverse katastrofer tillsammans,
och det kan vi göra igen om det behövs, eller hur?
Vi brukar skoja om att livet är inget för amatörer,
det är bara för proffsen... Dags att tänka i de banorna nu!
Du om någon, är proffisionell i livets labyrinter, gått vilse
ett antal gånger, men alltid hittat vägen ut! Det vet jag att
du gör även nu, bara att det tar en stund att ställa in karta
och kompass till din nya destination! Jag tror på dig stenhårt,
jag vet att du är en ytterst kapabel ung kvinna, med stor potensial!
Ha tålamod, var stark, tro på dig själv och snart öppnas nya dörrar
till något ännu bättre...
Framför allt: Glöm inte att du är älskad, helt ovillkorligt! Jag älskar
dig precis som du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0