Naturkunskap för hela slanten...

Just nu lever vi, andas och äter vi naturkunskap dag ut och dag in...
Dottern har ett stort prov på måndag. Mycket pluggande för hennes del,
förhöra faller på min lott...Vilket trist ämne, intressant? Ja kanske i vissa
stycken, men texten är torr som en kvist i skogen på hösten! Blir lite
tröttsamt också när detta ämne fyller våra dagar...Stolt över min kära dotter
att hon tar sitt ansvar över sitt skolarbete, trots lov och allting! Jag är så glad
att hon förstår vikten av att klara gymnasiet för att skaffa sig en framtid senare!
Så segt livet är för tillfället, denna trötthet som inte ens går att sova bort. Energin
är på nollpunkten och kroppen tycks väga ett ton eller så... Vad ska man göra?
Ingenting annat än att invänta bättre tider antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0