Liten blir stor...

Livet har passerat revy idag, medan jag satt och filosoferade...
Tiden har gått så fort,mycket vatten har runnit under broarna...
Mina kära döttrar är stora nu och är min stolthet!
Kom på idag att alla tre studerar samtidigt, fast deras ålders spännvidd löper mellan 18-37 års ålder!
Lite kul faktiskt! Är så otroligt glad att de gör något vettigt med sina liv, och inser inget är omöjligt!
Att utvecklas som person, veta vem du verkligen är och vill få ut av ditt liv här på jorden.
Att följa ditt hjärta i alla lägen, inte följa strömmen utan tänka självständigt och gå din egen väg när så behövs.
Det är vad jag försökt lära mina barn och jag vill påstå att de varit läraktiga.
Att vara förälder har jag tagit på största allvar och alltid velat finnas där för dem, kanske för att jag som liten saknade den biten i mitt liv...
Ja vi har alla våra kors att bära eller hur?

/ Kerstin.

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Fint skrivet mamma. Vi barn är då stolta över dig och SÅ glada att just DU är vår mamma. Bästa mamman som finns! Tack för allt du lärt mig och min uppfostran, är så glad. Jag älskar dig!

2007-08-26 @ 15:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0