Då har man skaffat blogg då, som resten av sveriges befolkning.

Hittils har jag suttit med kollegieblock och penna varje dag och bloggat för mig själv.
Känns kul att andra kan ta del av mina tankar, drömmar och känslor.
Spännande värre det här!
Har ju inte varit någon datorfantast precis, trots ett antal kurser i ämnet, antar att de riktiga intresset har fattats.
Men det är ju aldrig försent att ändra sig, eller hur?!
Just nu är jag inne i ett kreativt flöde, det är lapptäcken, decoupage och göra smycken för hela slanten.
Bäst att rida på toppen av den vågen så länge den finns, efter flod kommer ebb och då är det inte lika roligt längre minsann.



/ Kerstin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go mamma! Så nu ska du börja blogga mamma.
Låter ju super. Så du får lära oss människor vettiga saker :) Älskar dig !

2007-08-25 @ 21:21:22
Postat av: Lena

Jaa... jag börjar väl från början, början av din blogg. som vanligt så minns jag inte hur jag hamnade här - från en till en till en osv..hopp mellan bloggar å så helt plötsligt hittar man något man känner att - DEN bloggen, DEN människan - är lite som mig! Kanske det var lapptäckena? Eller havet? Trots att jag inte är uppväxt med havet, men ändå älskar jag havet ... eller så var det att "blivit flyttad" ? Inte vara hemma. Nått var det i alla fall. Nu ska jag snabbt som ögat spara genvägen.... återkommer med andra ord!
Hälsning från Lena

2008-01-23 @ 14:10:46
URL: http://momma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0